روغن موتور  روغن تصفیه
خانه / قیر / خرید قیر آماده قیمت قیر فروش قیر۵۰۰۰تن

خرید قیر آماده قیمت قیر فروش قیر۵۰۰۰تن

خرید قیر آماده با بشکه و فله تانکر ۲۵ تنی با امکان تحویل در مقصد همچنین قیرصادراتی با هر گرید و تناژ و بسته بندی تحویل فوب بندرعباس قابل تحویل هست.

قیمت قیر آماده تهران پاسارگاد

قیمت قیر آماده تهران پاسارگاد

فراهم نمودن امکان تامین انواع گرید های قیر اماده با بشکه های فلزی از پر مصرف ترین نوع خرید و فروش قیر در کشور می باشد و شرکت و کارخانه های بزرگ تولید قیر البته بیشتر تمرکز بر صادرات انواع قیر دارند ولی با این موجود برخی از پروژه های راه سازی نیز مصرف بالایی دارد و تامین این تناژ نیز بسیار جذاب برای این شرکت های می باشد.

قیر پاسارگاد از برندهای پیشتاز در تولید و صادرات انواع گرید های مورد نیاز قیر در دنیا می باشد این مجموعه بزرگ با دارا بودن قابلیت های تولیدی بی نظیر امکان ارسال همه انواع قیر و تامین نیاز داخل به هر تناژی را دارد و معمولا نیز پیمانکاران بزرگ مثل هرم راه بارثاوا نیز از قیر پاسارگاد برای اجرای پروژه های خود استفاده می نماید.

تحویل قیر آماده صادراتی فوب بندرعباس

تحویل قیر آماده صادراتی فوب بندرعباس

جذابیت خرید برای مشتری و خریدار انواع قیر وقتی مضاعف خواهد بود که محصولی آماده عرضه برای فروش در بندرعباس بصورت بسته بندی شده جهت ارائه و تحویل به خریداران صادراتی قیر وجود داشته باشد . بعد از پول سپاری در صرافی این امکان بسرعت فراهم می شود تا بتوان در کمترین زمان ممکن نسبت به بارگیری اقدام شود.

خرید قیر آماده درب کارخانه و هزینه حمل همیشه برای صادر کنندگان محصولات چالشی می باشد و در صورتی که برای تامین محصول نیز زمان نیازی از تامین تا تحویل در پورت مبدا مورد نیاز باشد باعث می شود که این محدودیت ها شرایطی را ایجاد نمایید که منافع و خواب سرمایه خریدار تحت تاثیر موارد ذکر شده با خطراطی روبرو شود و همین موضوع ریسک خرید و انصراف مشتری را بهمراه خواهد داشت.

فروش قیر درب کارخانه صادراتی

فروش قیر درب کارخانه صادراتی

تحویل کالا و خدمات برای مشتریان صادراتی که همیشه ترجیح به تحویل محصول بصورت بار اماده را دارند مزیت های بسیار زیادی را ایجاد می نماید که می توان گفت که وجود قیر اماده برای خرید درب کارخانه و صادراتی یکی از پیش شرط های انجام خرید و قرار داد قیر می باشد بنابراین اهمیت این موضوع شرایط را برای تسریع در انجام کار فراهم می نماید.

تحویل قیر شرایط  و امکانات خاص و مرتبط با خود را نیازمند می باشد و بنابراین داشته پشتوانه مالی بمنظور تامین  انواع محصولات و گرید های قیر و دپو این محصولات قطعا هزینه های زیادی را بهمراه دارد ولی برای خریداران این محصولات مزیت های زیادی را نیز بهمراه دارد.

 

 
[ جهت خرید و فروش این محصول با ما ارتباط بگیرید .].
شرکت نیکان تجارت ری را (نیکان اویلز)  
09129157603
ثابت
آدرس تحویل کالا انبار یا باربری
nikanOil

مطلب پیشنهادی

List of 5000 ton bitumen factories in Iran

لیست کارخانه های قیر ایران ۵۰۰۰ تنی | قیمت قیر ایران در ترکیه

لیست کارخانه های قیر ایران ۵۰۰۰ تنی در لیست بزرگترین تولید کننده قیر جهان است …

نیکان اویلز